گردشگری و سفر

رویکرد دولت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است

مجله خبری آبادی 118/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور بخش خصوصی در سرمایه‌ گذاری‌های صنعت گردشگری مورد حمایت دولت است.

سعید طالبی پور در نشست هم‌اندیشی با اعضای اتاق بازرگانی یاسوج، افزود: تعامل بین بخش خصوصی و دولت حلقه مفقوده توسعه گردشگری استان در سال‌های گذشته بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان، تصریح کرد: نقاط مختلفی در استان وجود دارد که برای توسعه بوم‌گردی، کمپ‌های گردشگری بسیار مستعد و برای سرمایه گذاری بخش خصوصی سود آور است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از هر ایده اخلاق در زمینه توسعه گردشگری و رونق صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد توسط دولت حمایت ویژه می‌شود.

طالبی‌پور ادامه داد: آماده همکاری برای ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در شهرهای مختلف استان با مشارکت بخش خصوصی خواهیم بود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج نیز در این نشست عنوان کرد: در دو سال کرونا بخش خصوصی در بخش گردشگری دچار رکورد زیادی شده است.

جبار کیانی پور گفت: دولت برای جبران خسارت دو ساله صنعت گردشگری برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118 به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، وی افزود: نگاه مدیریت جدید در اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی امیدوارنه است و نوید بخش توسعه زیرساخت‌های گردشگری و افزایش حجم سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023