جامعه شهری

رونمایی از مجوز مشاغل سیار و بدون کانون در درگاه ملی مجوزها

مدیرعامل شرکت ساماندهی ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت:‌ برای اولین بار پس از سال‌ها مجوز مشاغل سیار و بدون کانون را در درگاه ملی مجوزها رونمایی کردیم که از طریق آن افراد با ثبت نام شناسنامه‌دار می‌شوند و می‌توانند به صورت رسمی اجازه فعالیت داشته باشند.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، سعید بیگی در نشستی خبری در خصوص حوزه مقابله با سدمعبر گفت: موضوع سد معبر فقط به دستفروشان و بساط‌گستران برنمی‌گردد و بیش از ۶۰ درصد سد معبر در تهران به واحدهای صنفی بر می‌گردد و از سوی دیگر موجودیت خود دستفروشان که از جنبه‌های مختلف نیازمند توجه است باید مدنظر قرار گیرد، لذا تلاش کردیم موضوع دستفروشی و سد معبر را تفکیک کنیم البته در این فضا برخی سوء‌استفاده‌ها نیز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در سال جاری رفع سد معبر در چند نقطه بحرانی به عنوان اولویت کاری ما قرار گرفت که از ۲۰ نقطه شناسایی شده ۱۲ نقطه ساماندهی شد که از جمله آن می‌توان به تجریش، تهرانسر، خیابان اردستانی، ۱۵ خرداد و … اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر این‌که باید از پلیس و شرکت شهربان و دادستانی برای تحقق این مهم قدردانی کنم، اظهار کرد: موضوع دستفروشی در تهران سابقه طولانی دارد لذا نیازمند کار عمیقی است که برهمین اساس جلسات متعددی با مدیریت شهردار تهران با دستگاه‌های ذیربط برگزار شده است.

بیگی گفت: برای اولین بار پس از سال‌ها مجوز مشاغل سیار و بدون کانون را در درگاه ملی مجوزها رونمایی کردیم که از طریق آن افراد با ثبت نام شناسنامه‌دار می‌شوند و می‌توانند به صورت رسمی اجازه فعالیت داشته باشند. قطعا اجرای طرح‌های مختلف در شهرهای مختلف باید به صورت همزمان باشد تا ساماندهی دستفروشان در یک شهر موجب مهاجرت افراد به شهرهای اطراف نشود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023