گردشگری و سفر

رفع مشکل تخصیص آب برای سه پروژه گردشگری اردبیل

مجله خبری آبادی 118/اردبیل معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تعیین تکلیف تخصیص آب برای سه پروژه گردشگری در شهرستان اردبیل خبر داد.

نگار سریع‌الاطلاق ۱۸ فروردین گفت: با تشکیل جلسه در حضور مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان مشکل تخصیص آب به سه پروژه گردشگری در محدوده شهرستان اردبیل بررسی و تعیین تکلیف شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: مشکل تخصیص آب به پروژه‌های گردشگری یکی از مسائلی است که در روند اجرای برخی از پروژه‌ها وقفه ایجاد می‌کند و پیرو جلسه قبلی که برای بررسی این موضوع با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و مدیرکل میراث‌فرهنگی استان برگزار شد، این پروژه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: طبق اعلام شرکت آب منطقه‌ای، در بسیاری از مناطق استان اردبیل مشکلی برای تامین آب برای پروژه‌های گردشگری وجود ندارد و فقط در برخی از مناطق مثل شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین این مشکل وجود دارد که با توجه به سیاست‌گذاری اولویت‌دهی به تامین آب پروژه‌های گردشگری مشکلات این پروژه‌ها نیز رفع می‌شود.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: سه طرح بررسی شده در این جلسه شامل یک طرح در حوزه گردشگری سلامت، یک مجتمع سرگرمی و تفریحی و یک هتل پنج ستاره بود و مقرر گردید در هفته جاری ادامه جلسات برای بررسی سایر طرح‌ها نیز برگزار شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023