گردشگری و سفر

راه‌اندازی پروازهای خارجی لازمه رونق گردشگری استان کرمان است

مجله خبری آبادی 118/کرمان استاندار کرمان راه‌اندازی پروازهای خارجی را لازمه رونق گردشگری استان دانست.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، به منظور هم افزایی میان دستگاه های مرتبط با بخش گردشگری و رونق این صنعت در استان، نشستی به ریاست استاندار کرمان، شورای هماهنگی بانک ها، جامعه حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و دیگر فعالان بخش گردشگری برگزار شد.

دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این نشست اظهار کرد: ظرفیت مغفول مانده گردشگری استان کرمان باید فعال شود و این مسئله تنها با همکاری فعالان این بخش، میراث فرهنگی، انجمن های تخصصی، ادارات مالیاتی، تامین اجتماعی، تعاون، مجموعه بانکی و حوزه حمل و نقل ممکن می‌شود.

وی افزود: برای ارتقاء کرمان در حوزه گردشگری و ایجاد اشتغال، درآمد و ارزش افزوده، همکاری و هماهنگی همه دستگاه ها و نهادهای ذیربط را نیاز داریم.

فداکار تصریح کرد: هم افزایی میان دستگاه‌ها باید ایجاد شود تا استان کرمان سهم واقعی خود را از صنعت گردشگری به دست آورد، متاسفانه کرمان در حال حاضر جایگاه درستی در حوزه گردشگری ندارد.

استاندار کرمان گفت: شرایط کنونی و کاهش بیماری کرونا، ظرفیت خوبی برای گردشگری ایجاد کرده است.

وی راه‌اندازی پروازهای خارجی را لازمه رونق گردشگری استان دانست و ادامه داد: قطر، امارات و ترکیه سه کشور پایه برای ترانزیت خارجی هستند.

فداکار عنوان کرد: گردشگری برای ما از معادن مهمتر است، پس فعالیت های این حوزه با محوریت میراث فرهنگی باید پیگیری و اجرا شوند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023