جامعه شهری

خون بی گناهان، درخت انقلاب را قد برافراشته تر خواهد کرد

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر پنداشتند که ریختن خون بی گناهان رخوت و ترس در قلب مردم خواهد انداخت، بدانند که فریب خورده هستند و خون بی گناهان، درخت انقلاب را قد برافراشته تر خواهد کرد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، نرجس سلیمانی در دویست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حادثه کرمان بیش از پیش خواری و ذلت دشمنان را نشان داد، گفت: به مردمی تعرض شد که جمع شدند تا خاطره مردی را گرامی بدارند که سلاح بر دست گرفت برای شرافت و ایستادن مقابل آدم کشان.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری درست فرمودند که شهید سلیمانی از خود حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک تر است. اگر پنداشتند که ریختن خون بی گناهان رخوت و ترس در قلب مردم خواهد انداخت بدانند که فریب خورده هستند و خون بی گناهان، درخت انقلاب را قد برافراشته تر خواهد کرد.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه شرکت کالا و خدمات شهروند در قریب به سه دهه فعالیت به رغم استفاده فراوان از منابع شهر آنچنان که باید نتوانسته بر اساس نشان تجاری خود عمل کند، افزود: این شرکت هزار تأمین کننده در ۴۰ فروشگاه دارد؛ لذا ضروری است که نظارت بر قراردادها به صورت نظام مند دنبال شود.

وی تأکید کرد: انتشار بن ها در مبالغ سنگین در کنار قراردادهای مکتوب و شفاهی بین شرکت شهروند و فروشندگان عمده، دارای ابهامات سوال برانگیز است. چند دستگی در قراردادهای تبلیغاتی نیز ابهاماتی دارد و به رغم اینکه درخواست ارسال گزارش داشتیم، این اقدام صورت نگرفت. از هیئت رئیسه شورا می خواهم که از مدیر عامل شرکت شهروند درخواست گزارش در این موارد را داشته باشند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023