گردشگری و سفر

جشنواره آش نیر به کار خود پایان داد

مجله خبری آبادی 118/اردبیل جشنواره آش نیر که به مدت سه روز در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار برگزار می شد، با حضور استان های شمالغرب کشور به کار خود پایان داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل 25 تیر در مراسم اختتامیه این جشنواره که در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار برگزار شد، اظهار کرد: این منطقه به عنوان مقصد اصلی بازدید و پایگاه کشورهای عضو اکو در کنفرانس اردبیل 2023 برگزیده شده است.

رضا قاسمیان با اشاره به اینکه آشنایی با انواع سنت ها، غذاها و دستاوردهای اقوام مختلف می تواند همدلی، نشاط و حس انسان دوستی را در مردم ایجاد کند، خاطرنشان کرد: پانزدهمین جشنواره آش و غذاهای سنتی شهرستان نیر زمینه ای را برای حضور تمامی مردم کشور از اقوام مختلف در اردبیل فراهم می آورد.

وی این جشنواره را فرصتی برای معرفی و شناسایی دستاوردهای گردشگری و ظرفیت های بالای این منطقه دانست و بیان کرد: منطقه نمونه گردشگری بولاغلار میزبان این رویداد ملی – فرهنگی است که امیدواریم با استمرار و گستردگی برگزاری در سال های آینده شاهد حضور استان هایی از سراسر کشور در این جشنواره باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از برگزاری بین المللی این جشنواره در سال های آینده خبر داد و تصریح کرد: اردبیل سال 2023 میزبان کشورهای عضو اکوست که برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند قابلیت های گردشگری استان اردبیل را به صورت جهانی و بین المللی معرفی کند.

در پانزدهمین جشنواره آش و غذاهای سنتی شهرستان نیر علاوه بر برگزاری برنامه های طنز و موسیقی از منتخبان این جشنواره با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023