جامعه شهری

توجه ویژه شهرداری به تقویت ورزش همگانی و استعدادیابی در محلات تهران

شهردار منطقه ۱۷ به توجه ویژه شهرداری تهران برای تقویت ورزش همگانی و استعدادیابی در محلات تهران تاکید کرد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، رضا صیفی در آئین بهره برداری از مجموعه ورزشی شهید شاعری در قالب نود و سومین پویش امید و افتخار گفت: امروز شاهد افتتاح مجموعه ورزشی هستیم که سرانه ورزشی منطقه را ارتقاء می‌دهد و از سوی دیگر هدف استعداد یابی در محلات این منطقه را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به حضور رئیس فدراسیون کشتی در این مراسم افزود: یکی از ویژگی‌های آقای دبیر این است که در طول دوره مدیریت‌شان چند اقدام ویژه انجام دادند نخست آنکه عملکرد ایشان و افتخارات تیم ملی کشتی تا کنون بسیار خوب بوده و ان‌شاءالله ادامه دارد اما توجه ویژه ایشان به ارزش‌های دینی و انقلابی و توجه ویژه به شهدا بسیار حائز اهمیت است.

شهردار منطقه ۱۷ ادامه داد: دغدغه‌ای که آقای دبیر در این حوزه دارند قابل تقدیر است. توجه ویژه ایشان به استعدادیابی با توجه به اینکه خودشان بچه جنوب شهر هستند می‌تواند در آینده دستاوردهای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. ان‌شاءالله از همین مجموعه ورزشی قهرمانانی در عرصه ملی و بین‌المللی خواهیم داشت. قهرمانانی که این سالن ورزشی برای آنها فرصت کشف استعدادها را فراهم می‌کند.

وی تأکید کرد: سیاست شهرداری تهران در حوزه ورزش علاوه بر تقویت ورزش همگانی توجه به قهرمانان و استعدادیابی است. ورزش اول کشور ما کشتی است و قرار است با برنامه ریزی که انجام شده از این پس در شهر تهران و سایر شهرها بستری فراهم شود که علاقمندان به این رشته ورزشی در اماکن ورزشی حضور پیدا کنند و استعدادیابی مناسبی صورت بگیرد.

صیفی ادامه داد: با افتتاح این مجموعه ورزشی سرانه ورزشی منطقه افزایش پیدا کرد و در سال آینده نیز با افتتاح مجموعه‌های دیگر در مسیر ارتقاء سرانه‌های فرهنگی و ورزشی منطقه ۱۷ گام بر می‌داریم. به زودی یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی در این منطقه به بهره برداری می‌رسد که اخبار تکمیلی آن را به اطلاع شهروندان خواهیم رساند.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، در ادامه این مراسم دو مجموعه ورزشی مهر خاوران در منطقه ۱۵ و مجموعه ورزشی شهید دستجردی در منطقه ۱۸ همزمان با بهره برداری از مجموعه شهید شاعری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023