گردشگری و سفر

تعلیق فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در اهواز

مجله خبری آبادی 118/خوزستان  اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان اعلام کرد: فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان اهواز به حالت تعلیق درآمد.

به‌ گزارش مجله خبری آبادی 118، کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خوزستان مجوز فعالیت بند (ب) شرکت‌ خدمات مسافرتی و گردشگری «اکسین‌گشت اهواز» واقع در اهواز را به دلیل عدم رفع نواقص آیین‌نامه‌ای، به‌رغم مکاتبات صورت‌گرفته، به مدت سه‌ ماه تعلیق کرد.

ضروری است شرکت یادشده در مدت زمان تعلیق درخصوص رفع نواقص تمدید پروانه بهره‌برداری شامل ارایه مدارک قانونی مربوط به تغییر مدیرعامل، تغییر محل فعالیت، تغییر سهامداران و اعضا هیأت‌ مدیره و… و نیز ثبت آن از راه اداره ثبت شرکت‌ها مطابق با آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، گردشگری و زیارتی کشور اقدام کند.

به استناد ماده‌ ۱۹ آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی بدیهی است شرکت در زمان تعلیق پروانه مجاز به قبول تعهدهای جدید نبوده و صرفاً  متعهد به انجام تعهدات قبلی خود است که در غیر این صورت این اداره‌کل به منظور انجام وظایف قانونی خود نسبت به ابطال مجوز فعالیت بند (ب) آن شرکت اقدام خواهد کرد.

براساس اعلام اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان همچنین کسانی که شکایت یا نارضایتی‌ای نسبت به دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان خوزستان دارند با شماره ۵-۳۵۵۳۰۳۸۱- ۰۶۱ تماس بگیرند یا به صورت حضوری و مکتوب برای رسیدگی به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی اطلاع دهند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023