گردشگری و سفر

بهره‌مندی روستاها ‌و خانه‌های بومگردی همدان از سفرهای نوروزی

مجله خبری آبادی 118/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: روستاها ‌و خانه‌های بومگردی همدان از جمله مکان‌هایی هستند که باید از سفرهای نوروزی بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، اظهار کرد: پس از وقفه دو ساله سفرهای نوروزی به دلیل اپیدمی کرونا، امسال با بهبودی اوضاع سلامت جامعه، مسافرت‌ها بیشتر شده است‌.

وی به سابقه تمدنی ایران و جایگاه ویژه گردشگری در کشور اشاره کرد و افزود: همدان یکی از استان‌هایی است که به عنوان قطب گردشگری مطرح است و در تمام شهرستان‌ها جذابیت‌های فراوانی در این زمینه وجود دارد.

فلاحی اضافه کرد: شهر همدان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری دارد و امیدواریم مردم از داشته‌ها، مفاخر گذشته و ‌هویت تاریخی خود مطلع شده و در کنار تفریح و گذران تعطیلات نوروز، ثمره مثبتی نیز برای مردم منطقه داشته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت، با بیان اینکه امیدواریم روستاهای همدان نیز بتوانند در کنار خدماتی که ارائه می‌دهند عایدی خوبی داشته باشند، تصریح کرد: این ایام فرصتی است که اهالی منطقه می‌توانند ظرفیت‌های اقتصادی خود را به منصه ظهور گذاشته و نفع ببرند.

وی با اشاره به اینکه روستاها ‌و خانه‌های بومگردی از جمله مکان‌هایی هستند که باید از سفرهای نوروزی بهره‌مند شوند، گفت: این مناطق باید روز به روز توسعه پیدا کرده و معرفی شوند.

فلاحی در پایان بیان کرد: مفاخر بلند آوازه فراوانی در استان همدان وجود دارد که به عنوان سند فرهنگی مطرح هستند و باید در معرفی آنها بیش از پیش بکوشیم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023