جامعه شهری

برگزاری کنگره شهدا در تهران؛ بزودی/ رسالت بسیجی بودن، همان سرباز اصلی جبهه حق بودن است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با تأکید بر اینکه رسالت بسیجی بودن، همان سرباز اصلی جبهه حق بودن است، گفت: نقش بسیج ، زمینه سازی تشکیل بسیج مستضعفین جهان، برای ظهور است.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، نخستین همایش فرماندهان بسیج و مدیران استانداری تهران در سالن جلسات استانداری با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، سیدعباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و دیگر فرماندهان ادارات کل و شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

سید عباس جوهری در این همایش با اشاره به اینکه نبرد جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت شکل گرفته و تا پایان هم ادامه دارد، اظهار کرد: سنت خدا این بوده که دو جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت در مقابل هم قرار گیرند. تقابل و مقابله این دو جبهه همیشگی است؛ لکن مقاتله و قتال بین این دو جبهه گاهی اتفاق می افتد.

وی ادامه داد:مهم ترین چیز این است که ما بدانیم در کجای تاریخ قرار گرفتیم‌ و چه وظیفه سنگینی به دوش داریم. باید بدانیم امروز در یک نقطه حساس تاریخی قرار داریم که در طول تاریخ بی‌نظیر است. بدانیم اهداف این‌ نهضت در راستای اهداف بعثت و اهداف خلقت قرار دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در ادامه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) فرمودند که ما به قله نزدیک شدیم و این قله یک‌بار در زمان پیامبر مکرم اسلام(ص) فتح شده و بعد از آن فاصله گرفتیم، اکنون دوباره به قله نزدیک شدیم و این قله کمال بشری و ان‌شاءالله تحقق ظهور  است.

جوهری بیان کرد: رسالت بسیجی بودن، همان سرباز اصلی جبهه حق بودن است. بیش از هزار آیه قرآن به نبرد حضرت موسی(ع) و فرعون اختصاص یافته و جزئیات این نبرد ذکر شده و اکنون با کمی دقت متوجه می شویم که این نبرد عیناً در حال تکرار است و صهیونیست بالاتر و شدیدتر از کارهای فرعون اقدام به کشتار کودکان و زنان و بی‌گناهان غزه دست زده است.

معاون استاندار تهران در ادامه به واکاوی نبرد غزه پرداخت و تصریح کرد: همانطور که امام  (ره)  فرمود دفاع مقدس ما ، فتح فلسطین را در پی خواهد داشت و ما امروز شاهد یک بیداری بی نظیر در کل جهان هستیم و گویا واقعا بسیج لندن و پاریس تشکیل شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی در پایان تأکید کرد: امروز بایستی بیش از هر زمان دیگر در میدان بود و تفکر بسیج و بسیجی را تبیین و ترویج کنیم و ان‌شاءالله تفکر بسیجی در جهان فراگیر خواهد شد و همه اینها مقدمه تشکیل بسیج مستضعفین جهانی و مقدمه ظهور حضرت ولیعصر علیه السلام خواهد بود.

شهدا محور اصلی وحدت در جامعه هستند

در این مراسم همچنین سرهنگ عباس سراج فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران با اشاره به ظرفیت هفته بسیج و اهمیت بهره مندی از آن، اظهارداشت: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای بازخوانی جایگاه بسیج و تبیین آن با توجه به تحولات منطقه و جهان است.

وی در ادامه افزود: بسیج اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی و در مرحله سوم دولت اسلامی است که وظیفه سنگینی چون فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن در بین قشرهای مختلف و آحاد جامعه اسلامی را بر دوش دارد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران در ادامه تصریح کرد: امروز نیاز است که این نهادینه سازی با کمک اجرایی همه مسئولان انجام شود تا شاهد موفقیت های بیشتری در سطح جامعه باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بزودی کنگره شهدا در تهران برگزار می شود و نیازمند تبیین جایگاه شهدا هستیم، شهدا محور اصلی وحدت در جامعه و بین مردم و مسئولان هستند، باید بگونه ای عمل کنیم که پیام شهدا را در جامعه صادر نمود، زیرا این اقدام به موقع و صحیح نفع و سودش در زندگی خودمان مشاهده می شود و امید است که با کار جهادی و تبیین به موقع، باعث سربلندی و روسفیدی خود در مقابل امام عصر(عج) شویم.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023