گردشگری و سفر

برگزاری تورهای هدفمند در دشت لاله‌های واژگون الیگودرز

مجله خبری آبادی 118/لرستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از برگزاری برگزاری تورهای هدفمند به منظور معرفی دشت لاله‌های واژگون و جاذبه‌های اطراف آن خبر داد.

عطا حسن‌پور امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در وبینار هفتگی که با حضور دکتر خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای سلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد چگونگی استفاده از ظرفیت دشت لاله‌های واژگون به منظور توسعه صنعت گردشگری شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مساحت دشت دالانی لاله‌های واژگون ۲۵۰۰ هکتار است که در فهرست آثار طبیعی کشور ثبت شده، بیان کرد: بررسی و توجه به این ظرفیت‌ها باعث معرفی شایسته پتانسیل‌های بدیل گردشگری استان خواهند شد و افزون بر آن به ایجاد اشتغال و رشد اقتصاد گردشگری استان منجر خواهد شد.

حسن‌پور به برگزاری تورهای هدفمند به منظور معرفی دشت لاله‌های واژگون و جاذبه‌های اطراف آن به عنوان بسته سفر اشاره کرد و افزود: پژوهشی با عنوان نقش دشت لاله‌های واژگون در توسعه صنعت گردشگری استان از نتایج این وبینار خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: علاقه‌مندان و دوستداران طبیعت در فروردین و اردیبهشت ماه می‌توانند از دشت لاله‌های واژگون شهرستان الیگودرز دیدن کنند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023