گردشگری و سفر

برگزاری اجلاس شورای بین‌المللی زیتون در آبان ماه سال آینده در مشهد

مجله خبری آبادی 118/خراسان رضوی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین یاری‌گران زندگی از برگزاری اجلاس شورای بین‌المللی زیتون در آبان ماه سال آینده در مشهد خبر داد.

علیرضا نبی، امشب، ۷ آذرماه، در افتتاحیه چهارمین نمایشگاه صنعت غذا و گردشگری تحت عنوان «ستاره‌ها» که در منطقه گردشگری سپاد مشهد برگزار شد، اظهار کرد: می‌توانم این نوید را به مردم مشهد بدهم که روزهای خوبی در پیش دارند، چراکه افق‌های روشنی برای این شهر می‌بینم.

وی اضافه کرد: ایران به ریاست شورای بین‌المللی زیتون انتخاب شده است. رئیس دفتر توسعه پایدار سازمان ملل یک ایرانی است و کمک بسیاری کرد که ما ۳ کرسی در این سازمان بدست آوریم. با رایزنی‌هایی که صورت گرفته اجلاس بین‌المللی زیتون سازمان ملل، آبان ماه سال آینده در مشهد برگزار خواهد شد که برای هر درخواست می‌توانید دفاع و رایزنی کنید.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین یاری‌گران زندگی خاطرنشان کرد: مشهدالرضا در آبان ماه سال آینده پایتخت توسعه ایران است. شورای بین‌المللی زیتون نهادی بین دولتی است که سال ۱۹۵۹ زیر نظر سازمان ملل متحد تاسیس شده و به صورت تخصصی مسئولیت ترویج و توسعه کشت زیتون و افزایش مصرف روغن زیتون در جهان را بر عهده دارد.

 رهبر انقلاب بر مردمی‌شدن اقتصاد تاکید کرده‌اند

همچنین علی رسولیان، معاون وزیر صمت در این مراسم گفت: این دورهمی‌ها و نمایشگاه‌ها باعث همدلی و همفکرگرایی بخش خصوصی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز اگر اشتغال ایجاد می‌شود و توسعه اقتصادی و رفاهی برای مردم رقم می‌خورد، نتیجه بخش خصوصی است؛ اعتقاد مقام معظم رهبری نیز بر همین است و بر مردمی‌شدن اقتصاد تاکید کرده‌اند که اقتصاد به دست مردم اداره شود. امیدوارم این نمایشگاه بتواند وضعیت بهتری را برای بخش‌های مختلف اقتصادی به ویژه برای خراسان رضوی که مهد غذای کشور است، رقم بزند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023