گردشگری و سفر

بازدید بیش از ۳۰۰۰ نفر از منطقه گردشگری هفت حوض

مجله خبری آبادی 118/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر از زائران و مجاوران از منطقه گردشگری هفت حوض دیدن کرده‌اند که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

امیر رمضانی در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118 در خصوص میزان بازدید زائران و مجاوران از منطقه گردشگری هفت حوض، اظهار کرد: بازدید زائران و مجاوران از ۲۸ اسفندماه آغاز شده و تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر از این منطقه بازدید کرده‌اند که با توجه به شرایط آب و هوایی و همزمانی ایام نوروز و ماه رمضان این تعداد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده و این موارد بر بازدید افراد در این منطقه نیز تاثیرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تلاقی ماه رمضان و نوروز و به دلیل سردی هوا که شب‌ها در مشهد شاهد آن هستیم نتوانستیم برنامه و رویدادی داشته باشیم، به همین دلیل بیشتر بازدیدکننده‌ها در نوبت صبح از این منطقه بازدید می‌کنند.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد اضافه کرد: اکنون در حال آماده‌سازی روستا بازار در این منطقه هستیم که پس از ماه رمضان و یا پس از پایان شب‌های قدر فعالیت خود را آغاز می‌کند تا شاهد حضور مردم بیشتری از این منطقه باشیم.

رمضانی با بیان اینکه برای روستا بازار فضای بسیار زیبا طراحی ‌شده که می‌توانیم خدمات بهتری را برای مردم ارائه دهیم، خاطرنشان کرد: روستا بازار فضاسازی بسیار دلنشینی دارد که در آن غرفه‌های کاهگلی ایجاد می‌شود و داخل هر کدام از این غرفه‌های قدیمی محصولاتی که قابل فروش باشد نیز برای فروش عرضه می‌شود.

انتهای پیام   

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023