اجتماعی

اقدامات مشترک معاونت جوانان با مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی علیه جنایات اسرائیل

رئیس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی در پاسخ به نامه دبیر شورای عالی جوانان مبنی بر اقدامات مشترک علیه جنایات رژیم غاصب اسرائیل، ضمن تقدیر از پیشنهادات شورای عالی جوانان ایران بر تقویت همکاری با وزارت ورزش و جوانان ایران در موضوع فلسطین تاکید کرد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، طاها آیهان رئیس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی(ICYF) در پاسخ به نامه وحید یامین پور معاون امور جوانان و دبیر شورای عالی جوانان که خواستار تبیین و آگاهی‌بخشی نسبت به موضوع فلسطین در مجامع جوانان جهان اسلام با ارائه پیشنهاداتی به این مجمع شده بود، از مواضع شورای عالی جوانان در موضوع فلسطین قدردانی کرد و ابتکارات شورای عالی جوانان ایران را گامی مهم در حمایت از آرمان فلسطین دانست و بر اقدامات مشترک دوطرف تاکید کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: «نامه اخیر شما را که در آن بر تجاوزات فجیع رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین در هفت دهه گذشته و نیاز به میزبانی از فعالیت‌های مختلف برای افزایش آگاهی در مورد ظلم و ستم سیستمی مستمری که با آن روبه‌رو هستند، تأکید کرده‌اید، دریافت کردم.

قبل از هر چیز، من از شورای عالی جوانان جمهوری اسلامی ایران به خاطر همه ابتکاراتش در حمایت از آرمان فلسطین تقدیر می کنم.

من می خواهم یک جلسه حضوری یا آنلاین با وزارت ورزش و جوانان برای بررسی بیشتر این موضوع پیشنهاد کنم. به همین منظور همچنین می‌خواهم بر اشتیاق خود برای ادامه تقویت روابط نهادی و همکاری با وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران در هر موضوعی در مورد فلسطین تاکید کنم».

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، هفته گذشته یامین پور در نامه ای به رئیس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه خواستار تبیین و آگاهی‌بخشی نسبت به موضوع فلسطین در مجامع جوانان جهان اسلام، فعالیت‌های رسانه‌ای و ایجاد موج محکومیت جوانان علیه رژیم غاصب، برگزاری همایش جوانان جهان اسلام با موضوع حمایت از غزه و برگزاری جشنواره‌های هنری در جهان اسلام با موضوع جنایات رژیم صهیونیستی شده بود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023