جامعه شهری

افزایش ۵۰ درصدی نرخ صدور پروانه شرکت‌های حمل و نقلی در سال آینده

اعضای شورای شهر تهران لایحه تعیین بهای خدمات صدور و تمدید پروانه‌های بهره‌برداری، فعالیت ناوگان و اشتغال رانندگان شرکت‌های حمل و نقل بار و کالای شهر تهران در سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، اعضای شورای شهر تهران امروز بررسی لایحه تعیین بهای خدمات صدور و تمدید پروانه های بهره برداری، فعالیت ناوگان و اشتغال رانندگان شرکت های حمل و نقل بار و کالای شهر تهران در سال ۱۴۰۳ را روی میز بررسی خود قرار دادند و جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه هزینه صدور پروانه برای شرکت‌های حمل و نقلی در سال آینده هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است، گفت: البته براساس رده‌بندی برای تمدید مجوزشان از سه تا شش میلیون تومان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار پروانه فعالیت خودرو و راننده یک ساله است، گفت: تمامی درآمدها به سازمان مدیریت حمل و نقل و پایانه های شهرداری تهران خواهد رسید و دقت داشته باشید که این رقم برای شرکت‌هایی که تعداد زیادی کامیون و کامیونت دارند اصلا عدد بالایی نیست.

پوریا علیمردانی مدیریت سازمان پایانه‌ها نیز با حضور در شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه ضریب شرکت‌ها به صورت هوشمند محاسبه می‌شود، گفت: شرکت‌ها براساس تعداد سرویس‌شان، نوع معاینه فنی خودروهایشان و تعداد ناوگان درجه بندی می شوند و رقم صدور پروانه برای شرکت‌ها نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز لایحه تعیین بهای خدمات صدور و تمدید پروانه های بهره‌برداری، فعالیت ناوگان و اشتغال رانندگان شرکت‌های حمل و نقل بار و کالای شهر تهران در سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023