اجتماعی

اعلام آمادگی موسسه کهریزک برای دریافت فطریه و کفاره روزه‌داران

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک در آستانه عید سعید فطر از آمادگی این موسسه جهت دریافت فطریه و کفاره روزه‌داران خبر داد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، محمد علی احمدی تنکابنی با اشاره به نگهداری، درمان و توانبخشی بیش از ۳۲۰۰ مددجوی سالمند، معلول، بیمار مبتلا به ام‌اس، کودکان معلول ذهنی و کودکان اختلال اتیسم در این موسسه گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند علاوه بر فطریه، انواع هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به کهریزک اهداء کنند.

وی همچنین یادآور شد: در ۲ روز تعطیلات عید سعید فطر، صندوق‌های دریافت فطریه و کفاره در محل آسایشگاه خیریه کهریزک جانمایی شده و این امکان برای نیکوکاران مهیاست تا ضمن همراهی توانخواهان در نماز عید فطر، از بخش‌های ۲۴ گانه آسایشگاه بازدید و فطریه و کفاره خود را نیز اهدا کنند.

وی‌ افزود: همچنین این امکان وجود دارد تا نیکوکاران با مراجعه به پایگاه اینترنتی این موسسه به نشانی www.kahrizakcharity.com  و یا از طریق اپلیکیشن آپ مبالغ فطریه و کفاره خود را واریز کنند و با تماس با سامانه ۴۲۱۱۴۰۰۰ دفتر جلب مشارکتهای مردمی، درباره نحوه پرداخت کفاره و وجوه نقدی اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی بخشی به نیازمندان داشته باشند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023