گردشگری و سفر

اشتغال‌زایی حوزه خدمات در استان زنجان مدنظر قرار گیرد

مجله خبری آبادی 118/زنجان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: زنجان یکی از قطب‌های صنعتی محسوب می‌شود و بخش عمده فعالیت‌ها در بخش صنعت است ولی بخش خدمات نیز یک بخش درآمدزا و اشتغال‌آفرین محسوب می‌شود و باید به آن توجه کرد.

حسین محمدی پیش از ظهر امروز (۱۳ بهمن‌ماه) در آیین افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی الماس غرب، اظهار کرد: سیاست اقتصادی دولت در کشور و به تبع آن در استان بر محور تولید است و باید توجه داشت که تولید صرفا تولید کالا نیست بلکه در بخش خدمات هم برنامه‌ریزی برای افزایش تولید را شاهد هستیم.

وی افزود: زنجان یکی از قطب‌های صنعتی محسوب می‌شود و بخش عمده فعالیت‌های استان در بخش صنعت است ولی بخش خدمات نیز جزو حوزه‌های درآمدزا و اشتغال‌آفرین محسوب می‌شود؛ از اینرو توجه ویژه‌ای را در سیاست‌های اقتصادی استان داریم.

این مسئول تصریح کرد: ۳۹ درصد اشتعال استان در بخش خدمات است و مجمتع الماس غرب زنجان یک بخش خدماتی در ذیل مجموعه‌های تفریحی و گردشگری است و یکی از اقدامات بسیار مثبت و موثر در توسعه خدمات در استان است.

محمدی ادامه داد: در استان زنجان سیاست اقتصادی پیش‌بینی شده برای سال ۱۴۰۱ یک رشد ۸.۷ درصدی بود و یک رشد ۷ درصدی در بخش خدمات برای استان در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌کنیم رشد اقتصادی مطلوبی را در دو ماه آتی رقم بزنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: در بحث تسهیلات کم‌بهره و قرض‌الحسنه در قالب تبصره ۱۶، ۱۴۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که بخش قابل توجهی در بسته‌های خدماتی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با این طرح ۱۲ طرح گردشگری آماده افتتاح در استان داریم و برای سال ۱۴۰۲ هدف‌گذاری طرح‌های بیشتری خواهیم داشت.

d8a7d8b4d8aad8bad8a7d984d8b2d8a7db8cdb8c d8add988d8b2d987 d8aed8afd985d8a7d8aa d8afd8b1 d8a7d8b3d8aad8a7d986 d8b2d986d8acd8a7d986 65a654e0bc1d2

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023