گردشگری و سفر

اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به آسیب دیدن گردشگری این رژیم در پی تنش‌ها

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که در نتیجه تشدید تنش با ایران، خساراتی به صنعت گردشگری این رژیم وارد آمده است اما هیچ کسی در این رابطه سخنی به میان نمی‌آورد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، «آویو بوشنسکی» مشاور رسانه‌ای سابق «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم اذعان کرد: با لغو پروازها و تعطیلی شرکت‌های هواپیمایی، علنا گردشگری در «اسرائیل» وجود ندارد.

بوشنسکی اظهار کرد: صحبت درباره پاسخ به ایران می‌تواند تل‌آویو را ضعیف کرده و موجب خسارات بسیاری برای آن شود.

به طور کلی اقتصاد رژیم صهیونیستی با پیامدهای متعدد حملات علیه نوار غزه روبه‌رو است، از جمله اینکه نرخ بیکاری در اراضی اشغالی افزایش یافته و به سطوحی بی‌سابقه رسیده است، به شکلی که صدها هزار کارگر ‌اخراج شده یا به‌عنوان سرباز ذخیره به ارتش فراخوانده شدند و همینطور درخواست‌ها برای دریافت بیمه بیکاری افزایش یافته است.

علاوه بر این رژیم صهیونیستی به دلیل هزینه‌های بالا و از قبل پیش‌بینی نشده عملیات‌های نظامی مجبور شده صدها میلیون دلار وام بگیرد.

با بالا گرفتن تنش‌ها، شرکت‌های هواپیمایی از بازگشت به تل‌آویو هراس دارند. شرکت هواپیمایی اقتصادی ایزی‌جت روز سه‌شنبه اعلام کرد، پروازهای خود به مقصد و از شهر تل‌آویو، واقع در اراضی اشغالی را برای بقیه فصل تابستان تا ۲۷ اکتبر تعلیق کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشتر گزارش دادند که شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی برای ازسرگیری فعالیت خود و پروازها به سرزمین‌های اشغالی فلسطین عجله‌ای نشان نمی‌دهند. همچنین قرار بود شرکت آمریکایی «یونایتد ایرلاینز» فعالیت خود را در اراضی اشغالی ازسربگیرد، اما چنین کاری نکرده و پروازهایش از نیویورک به مقصد تل‌آویو لغو هم شده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023