گردشگری و سفر

ادارات کل استان اردبیل، کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری تشکیل دهند

مجله خبری آبادی 118/اردبیل معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث ‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: ادارات کل استان باید به منظور رفع موانع موجود در حوزه سرمایه‌گذاری، کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری را تشکیل دهند.

نگار سریع‌الاطلاق ۲۰ فروردین در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل گفت: بنابر ابلاغ استاندار اردبیل و بر اساس منشور حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری استان، ادارات کل باید به منظور رفع موانع موجود در حوزه سرمایه‌گذاری، کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری را تشکیل دهند که این کمیته در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان تشکیل شده و تلاش می‌کنیم مشکلات موجود قبل از نیاز به طرح در سایر نهادها رفع شود.

وی ادامه داد: با تشکیل جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری تعداد پنج طرح در این جلسه مورد بررسی فنی قرار گرفت.

سریع الاطلاق بیان کرد: همچنین کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل دومین جلسه خود را با بررسی دو طرح در شهرستان مشگین‌شهر برگزار کرد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل افزود: پنج طرح بررسی شده در این جلسه مربوط به حوزه‌های بومگردی، مجتمع گردشگری، گردشگری آبی و هتل بودند که در شهرستان‌های اردبیل و سرعین قرار داشتند و نظرات اعضای کمیته فنی در حضور سرمایه‌گذاران مطرح و بررسی شد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023