جامعه شهری

احیای کارکرد بلوار شهید پاک‌نژاد در منطقه 2 بعد از ۱۰ سال

شهردار منطقه ۲ تهران گفت: با افتتاح ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان، بلوار شهید پاک‌نژاد که بیش از ۱۰ سال از کارکرد خود خارج شده بود مجدد به کار گرفته می‌شود که این موضوع در پی نگاه انسان محور دنبال شده است.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، مهدی صالحی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ضلع شمال غربی خط ۷ مترو و افتتاح ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان در منطقه ۲ که در قالب یکصد و چهارمین پویش امید و افتخار برگزار شد، گفت: در این دوره مدیریت شهری با تأکیدی که در حوزه توسعه حمل و نقل عمومی شد، دستاوردهای خوبی را توانستیم رقم بزنیم.

وی گفت: در حوزه تاکسی، اتوبوس و ون هم اتفاقات خوبی رقم خورده است و اتوبوس‌های جدیدی به ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه وارد شده است که اقدام خوبی بود. همچنین ۱.۵ همت پشتیبانی مالی در بخش اتوبوس و یک همت پشتیبانی مالی مترو انجام شده است.

صالحی با بیان اینکه شهروندان منطقه ۲ از توسعه خط ۷ مترو بهره‌مند می‌شوند، افزود: به مردم محله پونک شمالی که از نعمت مترو بهره مند نبود را می توانیم ادای دین کنیم.

شهردار منطقه ۲ تاکید کرد: با افتتاح ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان، بلوار شهید پاک‌نژاد که بیش از ۱۰ سال از کارکرد خود خارج شده بود مجدد به کار گرفته می شود که این موضوع در پی نگاه انسان محور دنبال شده است. این محور در نیمه اول ۱۴۰۳ آماده و تحویل شهروندان خواهد شد.

در ادامه رحمانی مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز گفت: امسال هم همه تلاشمان را کردیم که در جای جای شهر تهران اقدامات موثری داشته باشیم؛ این پروژه را هم با تعداد کارگاه‌های اجرایی در مدت زمان کوتاهی در همین دوره به نتیجه می رسانیم. قرارگاه خاتم هرجا که نیاز باشد در خدمت مردم است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023