گردشگری و سفر

آمادگی همه‌جانبه خراسان رضوی برای میزبانی از زائران در نوروز

مجله خبری آبادی 118/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: تمام بخش‌های استان باید آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران در ایام نوروز را داشته باشند.

یعقوبعلی نظری اظهار کرد: شاهد هستیم با وجود همه مشکلات موجود نیروهای انتظامی توانسته‌اند در مسیر حفظ امنیت جامعه گام‌های موثری بردارند. امنیت حاصل هم‌افزایی و تعامل همه ارکان مسئول است و یک موضوع استراتژیک محسوب می‌شود.

وی گفت: حفظ امنیت عمومی موجب تامین امنیت روانی جامعه می‌شود. نیروی انتظامی نقش موثری در فرایند اقتصادی دارد و با عملکرد تاثیرگذار خود موجب جلوگیری از اختلال اقتصادی می‌شود. نیروی انتظامی با نگاه ارتقایی و رو به جلو باید گام بردارد و عوامل مخل امنیت را برطرف نماید.

نظری با اشاره به تشکیل قرارگاه پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کار قرارگاهی یعنی اقدام عملیاتی چرا که با پشت میز نشستن کارها پیش نمی‌رود و باید در میانه میدان حاضر بود. انسجام و وحدت ۲ عامل مهم در پیش رفتن همه امور است و تلاش ما حفظ و تقویت این ۲ مولفه در سراسر استان است.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی وی با اشاره به فرارسیدن عید نوروز گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود شاهد حجم بالایی از حضور زائران در خراسان رضوی باشیم؛ لذا باید تمام بخش‌های استان آمادگی کامل برای میزبانی مطلوب از این عزیزان را داشته باشند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023