جامعه شهری

رشد ۵۰ درصدی بودجه گردشگری تهران نسبت به سال قبل

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران از رشد ۵۰ درصدی بودجه توسعه گردشگری پایتخت در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، سید احمد علوی با بیان اینکه لایحه سازمان گردشگری هنوز به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نرسیده است، اظهار کرد: به محض اینکه لایحه به کمیسیون ارائه شود، بررسی برای ارائه در صحن شورا در اسرع وقت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید ببینیم لایحه در چه حد و اندازه‌ای است و آیا برای ارائه در صحن شورا آماده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: فعالیت‌های اجرایی در حال انجام است؛ اما اجرای طرح مناطق ویژه گردشگری منوط به تشکیل سازمان است.

علوی با اشاره به اختصاص اعتباراتی به مناطق، ستاد گردشگری و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، تصریح کرد: موارد مربوط به ساختار منوط به ارائه لایحه است تا ببینیم چه پیشنهاداتی در حوزه ساختار ارائه خواهد شد.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اعلام اینکه به طور میانگین بودجه حوزه گردشگری نسبت به سال قبل ۵۰ درصد رشد پیدا کرده است، یادآور شد: برای مثال جهت توسعه گردشگری محلات در سال قبل ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده بود و امسال این رقم به ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی اضافه کرد: در گذشته برای زیرساخت‌ها به صورت پروژه‌ای اعتبار در نظر گرفته می‌شد؛ اما امسال علاوه بر کدپروژه‌های موردی، ۳۰۰ میلیارد تومان نیز برای طرح‌هایی که در طول سال احصا می‌شوند، در نظر گرفته شده است. در مجموع اعتبار خوبی پیش‌بینی شده و امیدواریم به درستی به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023