گردشگری و سفر

تخت‌چان مستعد گردشگری است

مجله خبری آبادی 118/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه تخت‌چان پلدختر مستعد گردشگری است، گفت: این منطقه دارای ظرفیت و پتانسیل‌های خاص و خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

احمدرضا دالوند، در بازدید از منطقه تخته‌چان پلدختر، با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان در خدمات‌رسانی به این مناطق پیشروست، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی عضو این قرارگاه تا پایان هفته آینده وضعیت منطقه را آنالیز کرده و نتیجه را به قرارگاه گزارش دهند تا راهکارهای لازم جهت خدمات رسانی و مرتفع ساختن مشکلات ارائه شود.

وی با تأکید بر اینکه اولویت کار قرارگاه ابتدا اجرای جاده دسترسی و سپس پروژه آب‌رسانی است، افزود: به لحاظ شرایط توپوگرافی تخت‌چان پلدختر مستعد گردشگری بوده و دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خاص و خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، عنوان کرد: مردم این منطقه به واسطه اعتقادات و تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایجاد امنیت منطقه نقش فعالی دارند.

وی افزود: همچنین مردم منطقه تخت‌چان به لحاظ شغل دامپروری بیشتر تولید کننده محسوب می‌شوند از این‌رو در راستای حمایت از آن‌ها باید اشتغال آفرینی روستایی را تقویت کنیم.

دالوند یکی از معضلات بزرگ حاشیه‌نشینی شهرها را عدم حمایت و تقویت نکردن تولیدکنندگان روستایی دانست.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023